Ett antal missade konserter....

Sitter på jobbet och glor lite, snart hem=). Och idag finns det ett antal ställen jag skulle vilja befinna mig på. Dels Stockholm på förfesten till Sonisphere....hallå Crashdiet och gratis, men där kommer jag alltså inte att vara då jag slutar en halvtimme innan de börjar spela...så det kan ju bli lite tight med tiden till Sthlm ;). Sedan fick jag nys om att the Facer spela i Sthlm idag....och det hade varit väldigt nostalgiskt. Skippade min lärarmiddag mer eller mindre när jag skulle ta student (ja va där och åt iallafall, men jag skippa festen) för att gå på denna konserten....det var xx antal år sedan. (hehe ja till och med två siffrigt). Sedan är det även konsert i Nyköping med Rock n roll allstars idag....jadå så att det känns kul. Den börjar nu! Så det hinns inte. Och imorgon, Sonisphere hade jag inte heller tackat nej till....men neee här ska det jobbas åtta dagar på raken. Förhoppningsvis får jag dock ta igen detta inom kort....inom väldigt kort....*oh hoppas hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!