Lite tankar....

Med tanke på tidigare inlägg om alla konserter jag missade, såhär i efterhand är jag ganska glad att jag inte var där...ja på lördagen det vill säga, regnet stod ju som spön i backen och jag hade blivit stelfrusen så det var rätt skönt att få vara inne då.

Igår var jag lite längre upp på gatan för gårdsparty...hehe....gårdshäng kan vi kalla det. Älskar spontana saker! Mer sånt tack....

Isadora har tydligen släppt ett nagellack som ska göra att naglarna ser lite spräckliga ut...kan nog vara något för mig så det får inhandlas vid tillfälle. Såg även i reklamen idag att ica maxi har rosa leopard basketskor....hmmm hallå...de ska jag bara ha! Funderar även på att kalla tillbaks den rosa leobakgrunden här på bloggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!