Rock n roll helg på hög nivå.....

Shit jag svävar på en helt enorm känsla. I helgen hade jag det absolut roligaste jobb jag haft, som filmteam fick jag och Bella i uppgift att dokumentera hela Skogsröjet 2010 och jävlar, rent ut sagt, vad roligt vi har haft. Vi har filmat allt, bakom, framför under över....haha jag överallt.... innan, efter. Helt klart en av de bästa grejer jag någonsin gjort och en stor del av det har vi nog Mr Diesel, Mauser, Bronxen och Staven att tacka för det, för att ni bjöd så otroligt mycket på er själva. Och rejmyrebor alltså....helt fantastiskt positiva människor.
<3.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad roligt det låter!

Hoppas du får en lika fantastisk helg nu!

Kram,

Karin

2010-09-10 @ 22:44:52
URL: http://karin.mabra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!