Gott Nytt År!!!

Gott Nytt År!!!


Förra året gjorde jag en årskrönika iform av låtar, kan ha varit i min gamla blogg. Och tanken med den här bloggen blev nog inte riktigt som det var tänkt=). Vi får se om 2011 blir ett bättre bloggår.
I år blir det bara en sammanfattning av årets bästa händelser.
Det absolut bästa var Skogsröjet! Andra minnen som satt sig...
Nyår, min 30årsdag, Sälen, Islandshästarna, Volbeat, Semester, min egovecka, munken in the park, filmcirkeln vi startade, mitt jobb på Sensus.
Har säkert glömt en del, men det här året har varit ett av de bästa och samtidigt ett väldigt kaosartat  o rörigt år. Ett år fyllt av starka kontraster kan man nog säga. Som egentligen inte alls går ihop. 
Nyår i år firas på jobbet, vilket jag ser fram emot. Ingalill och jag har införskaffat massa gott och jag skaffade även lite partyhattar till oss som jag tror uppskattas. haha...

Så....
GOTT NYTT ÅR!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!