Bröllopsfotografen....

Har precis sett Bröllopsfotografen. Hade inga direkta förväntningar på denna film. Det är ofta man känner att komedier bara är roliga på de ställen som visas i reklamen. Vilket gjorde att jag trodde även denna film var så. Men ni som sett Smala Sussie, och gillat den, gillar nog även den. Jag gillar den, den är bra och rolig, vilket känns sällsynt nu för tiden i denna filmkategori. Skön stämning genom hela filmen och även en bit allvar.
Handlar om en hårdrockande värmlänning som bor i en liten håla med fotografi som största intresse, o en dag bestämmer han sig för att satsa ordentligt på sitt fotograferande när han mer eller mindre av ren slump är i Sthlm. För att sammanfatta filmen kort.



På guldbaggegalan gjorde de ju en rolig parodi på denna film med Dregen som huvudrolls innehavare....

Kommentarer
Postat av: jess

jaaa jag tyckte den va riktigt bra! men så älskar jag smala sussi oxå =)

2010-03-04 @ 09:33:48
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!