O snön den vräker ner....

haha....jag vet inte om man ska skratta eller gråta...först regnar det och nu när man tittar ut snöar det massor. Men jag föredrar snön, fast det känns som väglaget kommer vara sådär.

Ok hur känns kroppen idag? något mööööör.....speciellt i vaderna.

Igår var jag ute och åt med några kompisar på La Uva. Riktigt gott och kul, reslutatet blev en födelsedagsmiddag i efterskott. =) Efter det blev det munken, var ok där. Fick som vanligt en drink som de hade gått in för att göra. Känns lite roligare så när de verkligen anstränger sig. Tog kort på den, men det var ju rätt mörkt där så, o min mobilkamera fungerar sådär i mörker. Men den är där om man tittar noga=).


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag tror hon har köpt den på åhlens bokrea!! den är jätterolig!

2010-02-28 @ 13:51:31
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!