Till vildingarnas land...

Jag tillhör inte de som minns sagan till vildingarnas land, om jag nu läste den när jag va liten. Men jag gillar sagor så därför lockade denna film, som jag var och såg idag. Men jag vet inte vad jag tycker om den. Den var fin, känslosam i slutet. Men filmen är ju stundtals dyster och seg, fast jag vet inte om segheten blev påverkad av att jag var så kissnödig att det nästan flöt vågor i ögonen. (som det gör i tecknade serier ni vet). O varför jag inte fick på toa, nej för jag trodde filmen snart var slut och jag ville inte missa det. Iallafall så är vildingarna riktigt söta och bra gjorda tycker jag. Nej jag hade nog väntat mig något extra av denna film. Men det är möjligt att ni som minns sagan eller inte behöver uppsöka toalett får ett annat intryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!