The good ones....

Bloggar, jag tycker det är svårt att hitta riktigt bra bloggar som man vill läsa hela tiden. Det finns bloggar jag kan läsa i perioder. De enda bloggar jag "följer" är av människor jag känner. ....nu säger jag inte att jag skulle ha en bra blogg, jag skriver för min egen skull, som många andra. Det jag menar är att det är svårt att hitta de där bloggarna som fastnar, som man kan förknippa sig själv med. Och som gör att man vill återkomma. Bloggar är lite som tidingar, en del innehåller delar som man gillar, men ingen har riktigt allt.
Men nu har jag hittat en blogg som jag nog tänker följa, varför vet en del, för andra får jag väl förklara en dag. Men den är värd ett litet klick....=)

Kommentarer
Postat av: Matilda

besök min blogg för att läsa texter med passion bakom, något äkta... mycket uppdateringar varje dag, bilder, musik och dans... kika in du också!



http://MatildaSimonette.blogg.se

2010-01-23 @ 17:20:40
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!