En hel del film....

När vi ändå är inne på ämnet film kan vi ju fortsätta där. Finns en hel del filmer jag är sugen på att se. Både kommande och utgivna....Några av de:


The Imaginarium of Doctor Parnassus. Vill jag se del för Heath Ledger och dels för att se hur olika skådespelare tar sig anna samma roll. Sen verkar det vara en film i min stil.



Snabba Cash, jaja det är för att Joel Kinnaman är med, tycker han är riktigt bra skådis i Falkfilmerna. Undrar om han lever upp till det även här. Boken har fått mycket bra kritik så förhoppningsvis är filmen bra, har dock inte läst boken.



Eclipse-twilight trejde filmen. De två första är helt outstanding, hoppas denna är i samma anda. Tidigare filmer tillhör helt klart mina favoritfilmer. Så visst vill jag se trean, men varför måste de alltid lägga så lång väntetid mellan alla filmer.



Alice i underlandet. Tim Burton, Johnny Depp det konceptet har fungerat ett antal gånger, så varför inte denna gång. Tim Burton är grym och Johnny Depp...ja vad har han gjort som inte är bra, riktig talang. Tror jag gillar alla filmer de har gjort ihop.



Sex and the City 2. Uppiggande, kul, man kan se det hur många gånger som helst. Klart att man vill se tvåan med.


Bilbo skulle väl även komma under 2010, även den ett måste. Änglagård, bara för att. Harry Potter borde väl även komma med en ny film snart eller?.....

Kommentarer
Postat av: Josefine

boka in mig på alla de filmerna förutom twilight filmen. typ av samma anledning som du på alla filmer oxå!

2010-01-15 @ 17:58:41
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!