Från ett vinterland till ett annat....

Oj....jag har varit ledig i en vecka, tänkte att jag skulle blogg massor, men det blev ju inte någon tid alls till det. Jag har befunnit mig i Lindvallen, Sälen. En vecka som jag hade tänkt ta det lugnt bara va och samla energi, men det fanns så mycket annat att göra så det blev inte så mycket tid till det heller. Nu är jag iallafall hemma, home sweet home.

Vi drog i måndags, vaknade dock med halsont, det lustiga är att jag har blivit mer eller mindre krasslig varje gång jag åkt till fjällen de senaste åren. Men denna gång började det redan på hemmaplan.
Iallafall vi åkte på måndagen och väl uppe i stugan väntade tre rätters middag som min bror och hans familj lagat, detta för att fira hans och mammas födelsedag.
 

Dag två blev dock en dag att bara ta det lugnt och va, med några promenader.
 

Dag tre blev det dåligt väder och då bar det av till experium det nya vattenlandet, ja det kändes helt normalt att vara i fjällen och det första man gör är att gå och bada.;) Det var iallafall grymt skönt med deras utomhusbad. Häftig upplevelse att bada utomhus och se skidbackarna undertiden.


Dag fyra blev det skidåkning och icekart, lika kul som förra året, men inte fan vann jag i år heller, men så länge man har roligt så.
 

Dag fem blev det lite mer skidor, fick veta ännu en gång att jag var grymt otränad, det känns än! Sedan bowlade vi och på kvällen gick jag och Izabella på 3D bio, såg på det regnar köttbullar, haha det var en kul upplevelse, filmen var väl sådär, men 3D effekten lyfte ju det hela, helt klart. Vi skulle även åkt häst och släde, men det var fullt tyvärr.
         

Och sedan bar det av hemmåt igen, det är en seg resa och även om det är skönt att komma iväg så är det sååå skönt att komma hem=).

Det är lite roligt det där, förr när man åkte till fjällen så var det framförallt för att åka skidor/snowboard, men nu finns det så mycket annat att roa sig med.

Hosthost...nu ska jag fortsätta söndagslata mig.

Kommentarer
Postat av: lukes

dagens fråga: Har du beställt/ska beställa kläder till våren sommaren?

2010-02-01 @ 19:41:12
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!