Körkort del 2....

Jag fick ju tillbaks körkortet, de var inte alls nöjda med mitt fina foto så det fick tas om. Nytt försök har nu gjorts och nu får det bli godkänt, hur svårt kan det var liksom. Man ser ju att det är jag, det är väl det som är grejen eller? Fast denna gång ser jag mer ut som en förrymd brottsling, men det verkar vara lite det som är grejen när det gäller sånna där "viktiga kort" så nu j.klar. För denna gång var det bara skylten vid intagningen som saknades längst ner på kortet=)....ja kanske att jag såg lite för glad ut också för att vara på väg in i kriminalitetens träsk. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!