Pilates....

Var iväg och tränade pilates på lunchen, visst låter det hurtigt. hehe. Var dock första gången, det var skönt, men riktigtriktigt jobbigt. Men det blir nog fler gånger, men blev lite yrslig. Och insåg att jag verkligen inte är tränade alls, vilket jag i och för sig redan visste. Så inte nog med att jag var på jobbet 7:15 alltså jag tränade också och nu är jag tillbaks på jobbet med en viss hemlängtan ja. Fick ju nya amelia så jag vill hem och läsa den tillsammans med en kopp te juh.

Kommentarer
Postat av: LIPSTICKKILLER.

Fan vilken fin blogg du har :D

2010-01-15 @ 19:13:05
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!