The black dress....

Hittade en klänning på Cubus innan nyår som jag ville ha, men tänkte jag skulle avvakta och idag var den på rea, lycka. Så denna fick följa med mig hem:



Tänkte jag skulle lägga till något rosa sidenband eller liknande i midjan, kan nog bli snyggt.
Testade även en  klänning på h&m i rosa, men i den såg jag ut som en bakelse eller nåt.
Fick även med mig lite underkläder hem.
Var ju inte alls meningen att jag skulle shoppa, jo klänningen, men resten, men det blir ju så ibland.

Tidigare på dagen hade jag varit och shoppat lite krukor och glas på IKEA plus lite annat smått och gott.

Shopping är nästan som ett träningspass, iallafall för mig, var helt slut när jag kom hem. Så kvällen har tillbringats i soffan, förutom den stund jag lagade mat. Men man ska ju ta vara på sina lediga stunder, ta det lugnt och samla energi. Har en ledig dag till innan det är dags för jobb igen, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!