Gubbens....

Va fan jag är ingen bloggare i hjärtat...hur hinner man....det finns liksom inte tid....förstår inte det där. Idag har jag iallafall testat ett nytt fik i stan. Fiket i sig har väl funnits så länge jag kan minnas, men jag har faktiskt aldrig varit där. Gubbens trädgård....och det rekommenderas verkligen. Fattar inte varför jag inte varit där tidigare. Det är som att komma in i en saga, ett sommarlandskap från förr. Nu var det inte sol idag, men det gjorde inte så mycket. Men med sol känns det nog verkligen som man flyr världen för en stund. En busig trädgård som hämtad ur madicken eller liknande.
Tyvärr ger nog inte bilderna rätt atomsfär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!