Jag kan flyga jag är (inte) rädd....

Dessvärre är jag ju flygrädd och har varit det sen jag var liten. Nu har jag inte åkt flygplan sedan dess. Men i onsdags var det dock dags. Var i Visby på jobbets vägnar, annars hade jag nog undvikt det där med flygandet ett tag till. Jag var inte lite nervös, den blodcirkulation som annars inte existerar i mina händer var fullt fungerande.

Sedan när vi sitter och väntar visar det sig att det är världens minsta plan. Ni vet "doktorn kan komma", som skakar och låter en hel jävla massa. Väl inne i planet är vi bara 4 pers, vi tre och nån stackars man som nog tyckte att jag var smått galen. När jag är nervös börjar jag skratta, vilket jag gjorde...på vägen dit, inte hem då var det nog värre. Men det gick ju bra...jag är hemma nu puh....om min flygrädsla är botad? det tror jag knappast....är inte speciellt sugen på att flyga.

En av tjejerna som var med tog ett kort på mig i planet och jag ser verkligen livrädd ut, får lägga upp den om jag får ta i den.

Det roliga i det här är att när jag var liten sa jag att jag ville bli stridspilot....ja just det! hahahaha

Vad gjorde vi i Visby?....var där med utställningen Smal, jag och två av tjejerna från gruppen jag jobbar med. De fick visa och marknadsföra utställningen och sig själva. De är så grymt duktiga och kreativa, blir så stolt, var inte alls sådär vad jag minns när jag var 18. Hade riktigt kul och trevligt. Kändes som rena lyxen att bara komma och gå utan att betala. In i taxi, in på hotellet, in och äta på restaurangen och sen bara gå därifrån....två dagar i lyx kan man väl säga.

Men jag hade nog föredragit båten iaf;)....eller va fan...bygg en bro!

Min utsikt från hotellet....


skulle verkligen kunna tänka mig att bo med den utsikten.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad modig du var som flög iaf!!! Fantastiskt starkt gjort.

Och tack för din fina kommentar på min blogg. Jag ska testa att skriva brev till mig själv - så snart jag inte är lika vilsen...

Kram!

2010-03-12 @ 21:43:22
URL: http://karin.mabra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!