Neeee.....

Jag sa till pappa att jag skulle vilja ha en gammal bil, lite halvdassig och lite cool som man kunde designa lite som man vill. Jaja helst vill jag ju ha en eldorado cadillac, rosa såklart, eller något i den stilen. Men denna diskussion handlade om en lite dassigare bil (vilket ofta = billiga). Har sett en hel del snygga glida genom stan. Men vad får jag för svar "Nej, då kommer du bara ringa från överallt och säga att den där j.kla bilen har stannat". Haha så det blir väl ingen gammal dasshög för jag är ju totalt okunnig vad det gäller meck, o lilla nissan rullar ju på=)


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jaså okej! Aha... Och det var inte bara materialet då? Oh, ja man får kanske kolla upp det då :)

2010-03-21 @ 18:57:29
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Okej, aja men det spelar ingen roll om det är rund ställning :)

2010-03-21 @ 20:48:34
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!