Sleeping beauty.....

Shit vad tiden flyger iväg ibland. Igår däckade jag innan tolv, vilket nästan aldrig händer, men det var inte så lustigt med tanke på att jag knappt sov natten innan. Så det har jag tagit igen mer än väl med mina över 10 timmar sömn, är det något jag kan så är det tydligen att sova. O nu sitter man snart på jobbet igen, men innan dess ska det väl styras lite.

Var ute hos Karin igår, vi fikade och gick promenad. Satt till och med ute, och j.klar vad solen värmde, ge mig våååår nu tack. Men sen tittar man på all snö och tänker....hur fan ska det gå till=).

Fick veta att jag missat rockabillyfesten i lkpg, men ja så kan det vara när man inte riktigt fattat att det gått ett halvår sedan jag pratade om den och inte insett att det faktiskt är MARS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!