Still trötter....

Har nog varit både fysiskt och psykiskt trött senaste tiden där av min oork till att blogga och mycket annat. Ibland är det bara såååå svårt att vara i nuet.
Vad har jag gjort....jag har shoppat=)....varit på alice i underlandet 3D, fan vad det är kul med 3D, härnäst är jag sugen på Draktränaren eller vad det heter. Varit på afterwork, rockklubb och konsert. o ja utöver det jobbat....=)
hemsidan börjar ta sig lite nu. Men mycket pill återstår. Det är lite roligt vilken kontrast min olika jobb har där det ena ger mig så mycket. I måndags tex spelade vi spel och åt chokladmuffins;) hehe fast jag hade faktiskt jobbat med hemsidan innan. Och det är inte det det ger mig, men det ger mig energi att vilja göra att och få idéer. En av ungdomarna i min grupp sa "vilken tur att Ulrika har barnasinnet kvar så vi får ha lite roligt och leka ibland", men det behöver de ju för att hitta sin kreativitet tror jag.

Oj vad svammligt det blev....jag e lite krasslig, en öm groda har bosatt sig i halsen där av mitt yrande kanske...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!