Jag och min balkong.

Premiär för balkonghäng idag=)....dock är det en del till som förhoppningsvis ska göras här. Skulle även vilja odla lite smultron eller något....mums(hehe). Men det är ju så härligt att kunna sitta ute och jobba som jag gör nu. (eller ja inte just för stunden, detta är ganska långt ifrån att jobba.)

Ska ha lite halvavslutning med "mina" ungdomar idag, känns lite konstigt. Har haft de i två år nu, men jag tror det är bra att vi inte kommer fortsätta till hösten. Deras otroliga kreativitet behöver samla lite ny energi. Och vem vet kanske dyker det upp en ny grupp ungdomar att ta sig an. Grymt kul har det iallafall varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!