Mycket saker är det....

Idag är en borde dag...jag borde verkligen städa och fixa iordning hemma, men då jag fortfarande är krasslig så lär jag ju inte orka ett dugg. Film och soffan känns ju betydligt mer lockande.

Har varit mycket att stå i, hinner knappt mig själv känns det som.

I torsdags var även en så kallad händelserikdag kan man väl säga.....

Först höll jag på att kvadda mina föräldrars husvagn för att jag glömt dra i handbromsen, men det gick bra. Såg nog bara lite roligt ut när jag försökte hålla emot bilen och samtidigt kasta mig in i den.

Sedan sitter jag hemma i soffan och hör något rispa till på fönsterbrädet, tittar ut och ser till min skräck att det är Dizzy som står där och balanserar! Det är en bra bit ner om man säger så. Målaren som var och fixade till köket hade öppnat fönstret och hon hade glatt hoppat ut. Har nog aldrig ...varit framme till något så snabbt. Fy fan vad jag skakade efter. Men det gick bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!