Rosa skönheten....

Den här lilla skönheten är numera min.

Är ingen iphone eller liknande, för jag känner att jag inte vill ha med mig för mycket teknik var jag än går. Jag vill inte ligga uppkopplad konstant och ha möjligheten att alltid nå internet. Tror att det inte är bra med konstant tillgång till teknik, då förlorar man det naturliga kreativa flödet man har. hehe lite djupt kanske. Sen skulle det inte förvåna mig om jag med trillar dig en dag som den tekniknörd jag tyvärr är=). Men denna gång blev det denna rosa sak. Gillar den verkligen än så länge=).

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det var ju en fn nätt rosa pryl vetja!!!

2010-05-25 @ 00:09:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!