The Runaways...

Kvällens film blev The Runaways, en vad kan man kalla det biografifilm? om The Runaways. Gillar den här typen av filmer senast var det Lemmy, som var mer en dokumentär men även den bra. Kul att se filmer som skiljer sig en hel del från sitt eget liv. Tror inte jag skulle vilja byta med de, o om jag hade varit i deras situation hoppas jag att jag ändå hade gjort andra val. Hur som haver har det kommit grym musik från många av dessa personer.
The Runaways handlar kort om hur bandet bildades och hur de blev en succé fram till bandet splittras, dock kort med tanke på att den bara är en och en halvtimme, men det är en riktigt bra o sevärd film. I början hade jag lite svårt att se Twilighy Kristen i rollen som Joan Jett, men man vande sig efter hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!