Skogsröjet 2011...

Vad kan jag säga, har haft en helt underbar helg på Skogsröjet. Så mycket upplevelser, så mycket underbara nya männsikor som jag träffat på. Känner så mycket känslor på en o samma gång, svävar på rosa moln samtidigt som det är tomt...Men jag älskart...Skogsröjet är helt klart bland det bästa jag vet. Får väl bli någon resumé längre fram kanske...när allt har lagt sig, när jag har landat. Har redigerat klart alla bilder, nu ska det bara upp på hemsidan och sedan ska vi börja med filmen....gu vad kul! Då får man uppleva allt om och om igen.... Me like...<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!