Varit på ikea o shoppat lite...bland annat...

1314731252581 (MMS)

Varit på ikea o shoppat lite...bland annat dessa fina orkideer. De va något populära med tanke på priset...superfina. O varför blir det alltid så att man köper saker man inte tänkt när man är på ikea?...det undrar jag, kom hem med både det ena o andra...Köpte även bordsunderlägg/tabletter, för det trodde jag inte att jag hade...men när jag kom hem visa det sig att jag har flera helt nya....haha lite typiskt mig att köpa saker o glömma bort...inte första gången det händer:-). Lite tankspridd sägs det ;)...


Kommentarer
Postat av: Liie

fint med orkideer! och håller med om att ikea kan vara lite lurigt, man får alltför ofta med sig onödiga saker hem :p

2011-09-06 @ 02:11:11
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!