10 sanningar....

Kör den här gamla godingen....tror faktiskt inte jag gjort den någon gång, men det skulle nog även funka med 100 sanningar om man fick lite betänketid. Så här kommer en blandad komplott av mina...

10 sanningar:

1. Jag gillar inredning, har min speciell toch dock på allt jag gillar.

2. Gillar reality tv

3. Har aldrig haft långa naglar...förut fejkade.

4. Är intresserad av personlig utveckling och det mesta inom den kategorin.

5. Är överkänslig mot diverse saker som alkohol och dofter. Tål inte ett skit.

6. Gillar teknikprylar

7. Tycker ubåtar är läskiga

8. Har en masterexamen som kultur och medieproducent.

9. Har haft en väldans massa hårkonstellationer

10. Var skribent och rescent för en musiktidning. Är även tidningoman....som en extra punkt.


Hittade lite gamla bilder....dels denna....

på en av alla hårkonstellationer jag haft.

och denna....

Där jag är runt 20 år tror jag....tagen med pappas gamla digitalkamera, en fyrkantig en på kanske 15*15 cm, där man hade en diskett där bilderna sparades.....hehe....disketter finns de fortfarande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!