Lemmy....

Har sett att det släpps mer och mer...vad ska jag kalla det biografi/dokumentär filmer om rockartister, vilket jag verkligen uppskattar. I förra veckan såg jag dokumentären om Lemmy Kilmister, en av de stora inom rockvärlden. Väldigt intressant, mest i det förhållandet att man inser vilka olika liv vi människor lever.

Det jag dock har svårt att förstå mig på är fans. Jag är själv fan till många band, men inte i den skala jag räknar till kategorin fans. Det vill säga det som verkligen avgudar dessa människor...för i grund och botten är dessa helt vanliga människor...tro det eller ej ;) ....eller vanliga...hehe ja ni vet vad jag menar.

Det var iallafall kul att se. Och grymt intressant har har ju ändå varit med ett bra tag, varit roadie åt Jimmy Hendrix...varit med på beatles tid ja ni vet...han är i ålder med mina föräldrar men ändå så skilda världar.

En film värd att köpa.

Den låten som sätter sig mest är såklart Ace of Spades...anledningen för min del har att göra med Tony Hawk spelet...haha...skum koppling.

Se den filmen om du får chansen.

Väntar på film om john lennon och the runaways....o sen tror jag det var någon mer jag var sugen på att se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!