Shopaholic....

I fredags var det en dag med full rulle vill jag lova. Upp 07:00 och det hör inte till vanligheterna i min värld. Jag och Bella hade ett tidigt möte, som förhoppningsvis kan leda till något grymt kul. Sedan var det dags för en shoppingrunda på stan! Vilket inte har hört till vanligheterna på senaste tiden....tror jag inte gått där sedan oktober...Men shoppingförmågan hade inte försvunnit inte. Hem kom jag med en jacka! som både var kärlek vid första ögonkaster och billig!, underkläder(jag kan ju tydligen inte gå in på New Yorker utan att köpa underkläder), en kjol, en tröja, massa nödvändigt annat (på riktigt) och block. Det var väl det.=). Hann äta lunch redan kl 10:00 med för att jag var så hungrig. haha

Efter stadsturen blev det en sväng ut för att röra om lite hemma hos mamma och pappa, det pågår lite hyss där nu.

Handla, in till stan igen och möta upp Gabbe styra runt på en liten tur.

Och sen...ja sen åkte jag hem och intog soffan resten av kvällen. Något rejält paj, kan säga att jag sov hårt den natten...riktigt hårt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Läs mitt senaste inlägg om Förspel och säg vad du tycker :) tack!



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :D

2011-01-24 @ 21:02:51
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!