Smeg....

Tjoho...redan dag 5 på det nya året...det går undan. Var och köpte mig ett wii för några dagar sedan, vilket var väldigt efterlängtat. =). Så nu inväntar jag bara ett spel som förhoppningsvis trillar ner i lådan inom kort. Men så länge har jag underhållt mig med sportspelen som man får till. Iallafall när vi var och letade runt efter wii så trillade jag över något som jag länge velat ha...nämligen dessa...


Har aldrig sett det i verkligheten, men nu så bra stod tvättmaskinen där....grymt snygg vill jag lova. Hela serien skulle göra sig perfekt i mitt hem, men hehe drömma går ju....för är det snygg som kostar det.=)
Men en dag så....=)

Kommentarer
Postat av: Magistern

Aaah love SMEG serien, vill ha! Appropå något helt annat. Har du sett soffan som ser ut som bakändan av en Cadilac, grymt snygg!

2011-01-29 @ 01:09:26
URL: http://studentochtrettio.webblogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!