Musikdokumentärer är bland det bästa jag v...

1309208975132 (MMS)

Musikdokumentärer är bland det bästa jag vet...ja så länge det handlat om musik jag gillar eller intressanta personer såklart. Kanske är det kontrasten till ens eget liv, kanske är det undrar över hur mycket folk som kommer på dessa konserter o som på något sätt avgudar en ja helt vanlig människa. På ett sätt är det absurt, men själv älskar jag ju konserter. I förrgår såg jag på "When we were Beautiful" om Bon Jovi och igår gick Foo Fighters dokumentären "Back and Forth" två bra o intressanta filmer. Hoppas på mer sånt framöver.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

When we where beautiful intresserade mig mer än den andra!

2011-06-28 @ 13:00:17
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: jo, jag har också sett en liknande för en 500-ing på Gina, men den var inte lika snygg tycker jag! :D

2011-07-01 @ 09:27:56
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!