Sommar vid havet....

Igår hade vi (Purple Production) filmdag ute vid bråviken. Vi har ju ganska nyligen bytt kamera så vi ville testa de lite. Turen gick till en av mina favoritplatser....säger bara det....detta är mental återhämtning på hög nivå...tänk att få bo alldelles vid vattnet...det vore drömmen....


Tycker att dagarna gå så fort nu, är inne på semester vecka två redan, tur att man har en del 2 senare i sommar. =) Men två veckor kvar. Har målat plank till balkongen idag, men dessvärre blev det inte klart för det ska ju torka och målas flera gånger, men jag tror det blir bra. Sedan har Dizzy o jag städat balkongen...eller hon undersöker ju mest. Och suttit där på kvällskvisten o myst....då är det sommar när man kan sitta ute trots att solen inte ligger på. Det gillar jag som fan. Försöker ta dagen som den kommer och njuta av semestern, men det är mycket i huvudet företag, annonser, loggor och Skogsröjet....men så länge det är roliga saker som kan det ses som en sorts avkoppling. Hoppas nu sommaren forsätter ordentligt....=)


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Det vore fan nice och slå upp ett hus där, du har så rätt så rätt.

2011-06-28 @ 13:02:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!