Det är ju jag....

Ni vet den där reklamen där en tjej inte kommer genom tullen för att hon har så mycket volym i håret jämfört med hur hon ser ut på passet. (vet inte om det är spray eller vad det är reklam för). Precis så skulle det kunna bli om jag visar upp mitt nya körkort, fast tvärtom, för på kortet har jag världens volym på håret, men det stämmer ju inte alltid överens med verkligheten. haha. Får ta och visa upp det någon dag. Hade en diskussion om leg på jobbet i måndags och det var tydligen nån som inte hade kommit in på sitt eget leg. Gu vad illa. Vad fan skulle man göra då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!