Sommarlista....

Hitta en liten sommarlista på första sida så här är min version...

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Vid havet, vattnet. Mellbystrand är väl absoluta favoritstället, har tyvärr inte varit där på några år, har en känsla av att det är väldigt förändrat där, tyvärr. men ge mig havet så är jag nöjd.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
Stranden och grill på kvällen. Bara mys och häng med nära och kära.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Champinjoner och majs

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Vara ledig och njuta så mycket det går hoppas jag på

5. Dina bästa sommarfärger?
Samma som annars, svart, rosa och vitt

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Sommar och sol, hehe det är iallafall så man tänker sig varje sommar och mycket liv. Men blommor och bad.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Det finns faktiskt en hel del, man ska ha husvagn...trallallalalalla...

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet helt klart

9. Vad väljer du i glassbaren?
Hallon/lakrits blandningen på halvars tillsammans med choklad.

10. Vart går din drömsemester?
Till havet blir bra, helst västkusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!