När kommer comebacken?....

Joråsåatte...blogga det är min grej det;)

Saken är den att jag har haft så sjukt mycket att göra, vilket jag iof älskar, när jag inte har jobbat så har nästan all ledig tid gått åt till att redigera Skogsröjet dokumentären. Och den känslan som infann sig då lever fortfarande upp när jag sätter mig där vid redigeringen. Är på dit alldells snart till och med.

Tanken var att bloggen skulle göras om och kanske få det syfte som den en gång var tänkt att ha. Men vi får se hur det blir med den saken.

Arbetsförhållanden är bättre, jag slipper dårhuset med och jobbar mer på Sensus med Smalutställningen. Om ca en månad ska den upp på Naturhistoriska, jättehäftigt speciellt för alla ungdomar som var med och gjorde utställningen och som ska följa med mig upp. Vet inte om jag skrivit det förut, men utställningen handlar om de många gånger sjuka skönhetsideal som råder och hur dessa påverkar unga, men även oss alla. Den är viktig och belyser många viktiga aspekter om är viktiga att lyfta fram i det här. Gå gärna in på vår hemsida: http://smalutstallningen.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!