Avanna rocks...

För x antal år sedan började jag blogga, då trillade jag in på en blogg som skrevs av en tjej som heter Anna, pyttisblogg, garderobsgrubbel och byråbekymmer är hon kanske mer känd under. Periodvis surfar jag fortafarande in och tittar in på hennes blogg, just för att det är en av de få bloggar jag gillar, en som sticker ut.
Anna som är en grym illustratör börjar efterhand trycka sina snygga illustrationer på klädesplagg, för att göra en lång historia kort....och nu har hon kommit så långt att hon öppnat en webbutik med sina fina designer.
Och inte nog med det så har hon annordnat en tävling, där man har chans att vinna det plagg man önskar...och därav detta inlägg. För jag tänkte faktiskt delta i denna tävling eftersom jag inte kommit till skott och beställt linnet ännu. Men nu är det ju så att jag har funderingar på det och eftersom hon erbjuder 10 procent rabatt är chansen ganska stor att jag beställer linnet som jag föll pladask för...

 Rock n roll style tycker jag och helt i min stil....

Gillar ju även denna klassiker...


Kläderna hittar ni på Avanna.se, där även dessa bilder kommer ifrån....

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack för detta fina inlägg och för att du dessutom deltar i tävlingen och sprider ordet om webshoppen!

tack!



kram!

2011-04-20 @ 19:48:05
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Pyttis är grym!

2011-04-21 @ 11:20:57
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!