Trashat...

Har trashat till mig lite genom att sätta i några leoparddreads(som jag äntligen hittat). Så nu är jag svarthårig, blond och leopardfärgad. BLev helt ok så jag är nöjd, sugen på att beställa fler. Dock förstår jag inte hur jag orkade så och flät i hela håret med dreads förr, det brukade ta en sådär fem timmar, men i skulle de. hehe tyckte det va segt med dessa. Bilder kommer väl framöver.
Önskar jag hade enkel överföring från mobilen så jag kunde få ut lite fina vårbilder från min och mammas skogspromenad idag, men det får väl också bli vid ett senare tillfälle.
Imorgon är det dags för blåkulla;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!