Rätt eller fel kö....

Skulle åka för att köpa ett frimärke, det slutar med att jag åker till en stor mataffär, och inte kommer jag ut med ett frimärke....inte bara iallafall utan jag kommer ut med en massa annat, dock mest nödvändiga saker iallafall.=). Sedan visade det sig att jag hade rabatt på kundkortet, så allt blev gratis, tack för det.

Gjort en lite rolig grej som visar på hur inrutade människor oftast är. Alla dessa mönster som finns i samhället, men som vi många gånger lägger oss till med helt omedvetet.
Det fanns två köer, en lite längre, jag ställer mig i den. Och det är sånt man inte gör, man ställer sig inte i "fel" kö. De nästkommande personerna som kom tittade väldigt konstigt på båda köerna nästan så de tänkte "vad är det för fel på den korta", men ställde sig till slut i den kortare....hehe testa nån gång, lite roligt att se hur folk reagerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!