Mycket tidningar blir det...

Som den tidningsberoende människan jag är samlas en del tidningar på hög...igår åkte dock en och annan så jag fick en mer högfri miljö i hemmet...skönt. Så nu är det bara att köpa, prenumerar, skaffa fler...;)
Verkar som att Dizzy tyckte det var ungefär lika skönt då soffpallen kom fram, vilken hon erövrade ganska så snart...
Hon fick även en ny filt till sin soffa jag vet...illa men hon har sin egen soffa sådär har hon lyckats gömma sig både under kudde och filt....
Nu ska jag återgå till "arbetet" att lyssna på musik...mycket musik ska lyssnas igenom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!