Effektiv i solen...

Sådär ja...ritkigt effektiv dag, det känns verkligen att Skogsröjet börjar närma sig, mailen strömmar in, biljetterna rullar som aldrig förr och jag försöker beta av ackrediteringar....känns riktigt spännande inför detta år...
Ibland skulle man önska att ens hobby var ens jobb, en blandning av Skogsröjet, filmproduktion och allt annat man älskar att göra. Kanske även bloggen...den skulle ju åtminstone få lite mer liv då=).
Nu njuter jag av solen på ballen i vinden...den du...men ärligt talat...sol gör sååå mycket för kropp och själ;)
Semester= sol dock har det väl fungerat sådär än så länge. Nu ska jag faktiskt ta mig en stund med att bara va...kanske med en bok...eller utan...men effektiv för idag har jag varit så det räcker....
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!