En annan del av Stockholm...

Som den icke stockholmare jag är, är det lätt att tänka Stockholm som den stressade och hårt trafikerade stad man ofta möts av när man anländer till centralen mitt i rusningstrafik. Men vad man inte alltid tänker på är att denna stad erbjuder som mycket mer, vilket jag nu lärt mig.
Igår invigdes jag i djursholm...såå vackert och lugnt, nära vattnet, och jättevillor...eller vänta JÄTTEvillor. Idag blev det istället en tur till Vaxholm, skönt avslappnade plats som kändes väldigt turistisk med sin mysiga lilla hamn. Sedan att minigolfen där gick mindre bra är ju en helt annan sak...men det fanns goood glass...=) och "party"musik.
Mysigt och inte vad som tidigare kanske var typiskt Stockholm för mig...
 
Djursholm nedan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!