Os....

Låg och glodde på hockeyn nyss, ja det är sant, men det gick ju vägen. Kolla kanske är att ta i eftersom jag satt vid datorn och hade det på i bakgrunden, men med mitt otroligt svala OS intresse så. Tittade faktiskt även lite på snowboarden förut idag innan jobbet, men jag ska inte se snowboard alltså. Fan vad jag saknar att åka, det verkligen känns tomt, men eftersom jag e så j.kla klen har jag ju blivit tillsagd att inte ställa mig på en bräda igen. O i nuläget är jag inte beredd att göra det heller. Men jag tänker ändå aldrig säga aldrig för en dag kanske jag är ett rent muskelknippe=).... You'll never know....
Ska se om jag kan hitta något att glo på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!