Bygga ut....

Jag behöver bygga ut min lägenhet, liiite svårt kanske, men det skulle vara skönt med ett extra rum, lite hobbyrum sådär så att man kunde få undan lite här och var. Egentligen bor jag lagom stort, men ibland känns det som det är sååå mycket grejer, men så lite plats för dessa. Får väl be grannen skänka ett rum, då får jag en extra balkong på köpet....lyx..... =) hehe drömma går ju.
Så om jag vann en miljon idag skulle jag köpa grannens lägenhet och bygga ett extra rum, sen skulle csn får det de vill ha.


Kommentarer
Postat av: frida

seg här också..:)

2010-01-21 @ 19:35:20
URL: http://fridaofswedeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!