Handyman...

....ja eller värsta handywoman var jag idag. Kom hem och skulle hänga upp min tvätt, öppnar luckan och ut forsar grågrumligt vatten! Jättefräscht ;). Snabbt igen med luckan.... mixtra lite med knapparna för att försöka suga ut vattnet, men icke. Så får jag ner och skruva på filtret och tömma ur allt vatten och göra rent och sen funka den igen! puh, för en ny tvättmaskin vill jag inte införskaffa. Men det skumma är att den nyss rengjordes....
Så efter det fick jag energi. Men tagit det lagom lugnt. Ätit tacos, glott på blåsningen....haha vad kul det va. Och sen såg jag återigen Johan Falk....fan vad bra de filmerna är....hoppas att de kommer sända alla nu!.....men jag antar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!