Release....

Igår var jag på release...lite lättare än pilatesen senaste kändes det som då, men idag har jag massa träningsvärk, fast denna gång i armarna. Ja nån nytta måste det ju göra. Men skönt var det, som en blandning av yoga och pilates med avslappning....får se hur det här fortsätter.
Fick höra något jag redan visste, att jag är väldigt stel och klen....haha neeeee det menar du inte.

Efter det och efter jobbet blev det långpromenad med...riktigt skönt gå väder igår, såg ut som en liten snögubbe när jag kom hem.

Nu sitter jag o glor på jobbet i väntan på bättre tider ;)....

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hello !

ja asså avancerad vet jag inte.. de är ju en jäkla skillnad motför gym-yog de är de. men sen går man ju vidare och blir bättre och bättre lixom. men ashtangan fäljer ju en viss serie.. youtuba får du se , skitsnyggt . pwer tar av allt och kan se jätte olika ut. men de är grymt kul.. så de roligaste är ju att få av båda dessa former. jag vill ju testa bikram, de i värme. ska va grymt cool upplevelse.



2010-01-20 @ 01:21:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jättefin blogg och designen var jätte cool! Allt bra med dig? :)

2010-01-20 @ 12:51:42
URL: http://absoluteart.blogg.se/
Postat av: frida

sjukt fin blogg!:) händer idag då?:)

2010-01-20 @ 15:51:04
URL: http://fridaofswedeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!