No more rosa mobil....men sommaren är här....=)

Så var det med den rosa telefonen...den är inte längre min. =(. Fin var den, men den levde ju helt och hållet sitt eget liv och behövde laddas varje dag inte riktigt vad jag ville ha....tyvärr. Så nu fick det bli denna, men något säger mig att det kanske blir en rosa bra! mobil snart om jag inte fäster mig allt för mycket vid den jag nu har för den verkar bra....gu vilken tekniknörd jag kände mig som nu, men ja jag är en nörd på många sätt kanske...haha jag gillar prylar helt enkelt.


Sitter ute på balkongen och njuter, har precis ätit frukost....så skönt, dock ser jag inte så mycket av skärmen haha, men vad gör väl det när det är sommar. Ända som saknas nu är att man kunde flytta lägenheten och lägga den vid havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!