Gardell....

När man fyller 30 firar man läääänge verkar det som=). Idag fick jag uppleva en present som jag fick när jag fyllde, Gardell var nämligen i stan och dit hade Sandra bjudit mig. Vi körde med andra ord en favorit i repris, fick samma när jag fyllde 25 och det var ju kanon, och denna gång blev lika kanon kan jag säga! tack snälla.

Han är ju smått galen det vet vi ju alla, men på ett helt underbart sätt och som vanligt blandade han humorn med allvarliga och djupa tankar för att i nästa sekund ta upp något som får en att skratta. Jag kan inte förstå var han får allt ifrån....verkligen häftigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!