För rosa....

Om till och med en 7 åring reagerar på att ens sovrum är rosa, är det kanske för rosa. haha men det är fint. Izabella konstaterade även att mina favoritfärger är svart, vitt och rosa bara genom att titta på mitt hem. Men det roliga var när hon kom in i sovrummet och säger "oj vad rosa det är". haha barn är fantastiska i allt kul de säger.

Kan även påpeka att jag har träningsvärk och hur mycket jag än funderar så kan jag bara komma fram till att det måste vara från allt gående i djurparken igår.....så antingen är jag väldigt otränad eller så får man helt enkelt det av att gå och bära ryggsäck.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!