Gamla betyg...

Jag såg mina gamla betyg från gymnasiet....det är ju ett tag sen jag slutade nu...ganska jättelänge sen. Så det var faktiskt lite roligt att se, MEN! det fanns ett stort MEN där i. Jag gillade inte språk i skolan. Svenska engelska visst, men den här tyskan, fy!. Men till min förvåning står det VG på tyska, hur kan det komma sig när jag i stort sett inte kan ett ändå ord på tyska och har heller inget minne av att jag hade någon speciellt stor entusiasm för ämnet. Men visst det var ju roligt =). haha

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag känner igen det där. Själv älskar jag språk men kan knappt ett ord franska trots att jag läste det i flera år med hyfsade betyg:)

2010-05-17 @ 16:32:23
URL: http://pruebalo.webblogg.se/
Postat av: Daniel

jisses tyska läste jag oxå och fick godkänt, fattar ej!!! Kan nada.. jo en mening.. Ich bin mude (jag e trött)

2010-05-18 @ 16:21:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!