Kolmården och lek.....

En helg full av lek är vad jag har haft. I fredags efter jobbet var det dags för en helgs barnvaktande. Fredagen med mest fredagsmys. Igår blev det 3D bio, Draktränaren. Får nog ändå säga att animerade filmer gör sig bättre i 3D än vanliga filmer. Det blev även pyssel, McD och ännu mer film på kvällen.
O dagen idag har tillbringats på kolmården. Det är nog 15år sedan jag var där senast så det var kul med ett nytt besök. Över 5h blev det och den tiden går verkligen åt. Det var Bamses värld, lekparker, tigrar, delfin- och sälshower, bergodalbana, fika och mat, apor och noshörningar....ja ni vet allt! Dock saknade jag isbjörnarna, lejonen och girafferna som jag har för mig de hade där senast. Kul var det iallafall. Lite bilder från dagen...

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!