Allergituggummit kom tillbaks....

Ohh...det är ju typiskt...när jag var en sådär 18-19 år så började jag bli allergisk mot pollen, inte för att jag någonsin haft "normala" symtom, men allergisk är jag. Iallfall så testade jag ett naturligt pollenprepart som då hette allmin idag allmyn, det funka att tag, men sedan hade detta märke allergituggummi....japp det är sant ett tuggummi gjort på perillaört, men som ändå smakde som vanligt tuggummi...
fungerade det?...om det gjorde, det har varit helt super! Både till mig och till mina kära kattallergiska vänner. Men nu verkar det som att allergituggummit allmyn utgått....tror jag fick tag i en förpackning, men sen då....buuh...fan när man hittat något som fungerat riktigt bra.
Nästan så man vill skicka en överklagan...eller kanske leta reda på var dessa perillaörter växer...

Kommentarer
Postat av: Mari-Ann

HEj :) jag har mejlat till Acrilex och ställt frågan om Allmyn-tuggumit som inte finns att köpa längre. Får se om jag får svar. Hälsningar Mari-Ann

2011-05-19 @ 19:59:57
Postat av: Ullis

aaa men vad bra! Hade själv tänkt göra det, hör gärna av dig när du får svar o se vad de säger för det är ju verkligen fantastiskt.

2011-05-19 @ 23:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!