Barbarellas största kund?....

...ja ibland känns det nästan så. Finns nog ingen som beställer så mycket plastpiercingar som mig iaf. Problemet är att det är just PLAST, vilket gör att kulan hoppar bort och sedan biter man förr eller senare sönder den. O då kan det ju tyckas att jag inte borde ha plast. Nej jag håller med skulle mer än gärna ha metall, men nu är det så att jag tyvärr inte kan ha det för tillfället, vilket är en helt annan historia. Så nu klickades det återigen hem nya plastringar...klickklick....



Bild från Barbarella

I helgen är det svensk tatueringsmässan i här i stan, dock blir det nog inget besök i år bland annat för att det är jobbhelg för mig. Men det är lite roligt att gå annars tycker jag, dels får man lite inspiration till att göra sina tatueringeidéer plus att det brukar vara en del roliga utställare med kläder o annat jox som man i vanliga fall inte hittar här i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!